چند تا پیشنهاد:
اول این که مصاحبه گاردین رو با زبیگنیف پرایزنر ترجمه کردم و تو شرق چاپ شده که اگه خواستید بخونید.
دوم این که یکی از مقالاتم به نام رومن رولان شهروند جهان تو سایت ادبی میترا الیاتی ، جن و پری ، منتشر شده که خواستید بخوانید.
چهارم این که من طعم گیلاس عباس کیارستمی رو ندیده بودم و چقدر زشته که آدم حتا یک کار هم از کارگردان مطرح کشورش که اولین جایزه کن رو هم نصیب ایران کرده ندیده باشه.البته دیدن فیلم رو مدیون صدقه سر ژولیت بینوش هستم.فیلم زیبایی بود و جالبیش این که تا 5 دقیقه پایان هیچ موسیقی تو این فیلم به کار گرفته نشده بود و فقط چند لحظه پایانی موسیقی داشت.کیارستمی برای فهموندن منظورش سگ دو نزده بود.اما چند تایی هم ایراد دیدم.منتقد سینمایی هم نیستم و یک بیننده معمولی هستم.این که کیارستمی تو بیشتر فیلم هاش از بازیگر حرفه ای استفاده نمی کنه فوق العاده ست اما این که از یک آدم معمولی بخواد ژست بگیره یک کم جور درنمیاد و من احساس کردم مثلا به سرباز توی فیلم گفته که چه ژستی بگیره و یک کم صحنه لو رفته بود و همینطور تو دیالوگ های سرباز.شاید اگه دست سرباز بدبخت رو باز میذاشت بهتر از آب در میومد و این مورد جز اشکالاتیه که فرانسوی های کن عمرا بتونن بفهمن چون کاملا بومیه.اما فیلم واقعا عالیه و ببینیدش اگه ندیدید.
آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::
سلام. امسال هم نمیتونم برم نمایشگاه. خیلی تشویق شدم به خوندن این کتاب اسمش که خیلی قشنگه.
می رم جن و پری رو بخونم.
سلام. سال خوبی داشته باشید/ از اطلاعرسانی شما خوشم آمد.
سلام. این صحنه فیلم را یادتان هست: یک کارگر افغانی قهرمان را به نیمرو دعوت می کند. جواب کسی که قصد خودکشی دارد این است: نه ممنون برای کلسترولم خوب نیست!
در ضمن، طرز حرف زدن بدیعی با کارگران افغانی که بیشتر به بازجویی پلیسی شباهت دارد تا گفتگو، به نظر من فاشیستی است.
از لطف شما ممنونم آقای دهقان.
من فیلم کیارستمی رو ندیدم / کتاب رو ژیدا کنم می خونمش / ممنون .
سلام. بی خبر بودم اما گویا مثل همیشه پرکاری و به روز. موفق (تر!) باشی.