سیب نوشت

روز نوشت سیب گاززده

سیب نوشت

روز نوشت سیب گاززده

از طرف یه آدم نا دیده و نا شنیده:

من خنده را به همه آموختم
و قطرات اشک را از گونه ها ستردم
من سعادت را با خنده هایم به همه نشان دادم
اما هیچ کس نفهمید بیشتر از همه می گریم
حتا در آن لحظه ای که خنده هایم همه را به خنده وا می داشت و شاد می کرد
اما هیچ کس ندید غمگین تر از همه من هستم
دنیای پرخون خود را پیش هیچ کس نگشودم
هیچ کس نفهمید در این چهره شاد دلی غمگین خفته است
و همه در حالی که شادی را از من آموختند
از کنار دل پر دردم گذشتند و
ندانستند که من کیستم

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفرنگی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

به!
یه میوه ی دیگه به جمع سبد میوه ی بلاگ اسکای اضافه شد!
تبریکات فراوان!
توت فرنگی هستم!عضو انجمن میوه یابی در امر بلاگ نویسی!
فکر کنم باید بازم اینجا بیام!

عاطفه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:56 ق.ظ

جالبه.دست مریزاد.موفق باشی.خوب یه سبد میوه جمع کنین همتونا یه جا...

شیوامقانلو چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.shivamoghanloo.com

سلام سیب گرامی. حال شما ...؟ این عکس کنار صفحه که چندان امیدوارکننده نیست! از مرحله گاز گذشته و تقریبا به آخر رسیده. ... به هر حال، امید که خوب و سیبی باشید.

نسیم یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ http://abji-nasim.persianblog.com

سلام عزیزم مرسی بهم سر زدی...خوشحالم همیشه منو قابل محبتت میدونی..میدونی همیشه وقتی تو هستی که همه چیزت رو میبخشی کسی برای تو حرف تازه ای نداره...چیزی برای دادن نداره...سر فراز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد